Gyakran ismételt kérdések

Gyakori Kérdések

 

I. Megrendelés és fizetés

1. Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

Fizethetsz nálunk banki átutalással, vagy bankkártyával a Barion rendszerén keresztül és természetesen utánvétes szállítás esetén készpénzzel vagy ugyancsak bankkártyával a futárnak.

2. Biztonságos az online fizetés?

Igen, a Puremarket webshop egész oldala biztonságos legfőképpen a fizetési oldal.

„Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a Puremarket.hu üzemeltetőihez nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy Barion egyenlegedről fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található 3 számjegyű CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

A fizetéshez használhatod: Mastercard vagy Maestro, Visa vagy Electron, illetve országonként eltérő módon Amex vagy Diners/Discover bankkártyádat. Ha egy webshopban a fizetési lehetőségek közül a Bariont választod a biztonságos Barion fizetési oldalra jutsz. Ezután ellenőrizd le a vásárlás részleteit (pl. hogy milyen termékeket, szolgáltatásokat fogsz megvásárolni, rendben van-e az ár). Ha mindent rendben találsz, mehet a fizetés. Ha már van Barion tárcád, az e-mail címed és jelszavad segítségével be tudsz lépni, és bankkártyáid egyikéről, vagy előre feltöltött Barion egyenlegedről fizethetsz. Ha még nincs Barion tárcád, akkor bankkártyád adatainak megadásával tudsz fizetni.

 

II. Szállítás:

3. Milyen szállítási módok közül választhatsz és mennyi a szállítási idő?

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL BUDAPEST DUNAHÁZ ÜZLETKÖZPONT

Megnyitottuk első személyes átvételi pontunkat Budapesten a IX. kerületben a Boráros téren található Dunaház Üzletközpont földszintjén! (Csak előrefizetés esetén választható, azaz bankkártya vagy előreutalás esetén, a helyszínen nem lehet fizetni)
Ha 14:30 óráig leadja a megrendelését, akkor azt már aznap 16:00 óra után a 19:00 órás zárásig átveheti. Vagy másnap, és nyitva van szombaton is.
Hol veheti át: Boráros Duna Ház Bevásárlóközpont, Földszint iLogistic
Budapest, Boráros tér 7, 1095

Nyitva tartás:
Hétfő-Péntek: 12-19
Szombat: 10-15
Vasárnap: Zárva

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS:

A GLS magas szintű csomagszállítást kínál. Az egyik legnagyobb futárszolgálat az európai piacon, mindez megbízható átfutási idővel és csomagkezeléssel, felhasználóbarát, modern IT-támogatással és rugalmas, egyéni megoldásokkal.
A GLS legnagyobb előnye, hogy mindig az előre leegyeztetett időpontban szállítja le a terméket, és előző nap emailben tájékoztatja a vásárlót a várható szállítási időről.

A raktáron lévő termékek esetében a szállítási idő: 2-3 munkanap
* -al (a csillaggal) jelölt termékek jelenleg nincsenek a megrendelni kívánt mennyiségben raktáron, így szállításuk hosszabb időt vehet igénybe: akár 7-8 napos szállítási idő is előfordulhat.

GLS CSOMAGPONTOKRA is kérheted a rendelésed

Magyarországon többszáz GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók. A GLS CsomagPontok többségében 10.00 és 20.00 óra között vannak nyitva, de sok közülük már korábban is az ügyfelek rendelkezésére áll. Cégek vagy magánszemélyek - a GLS CsomagPontokon keresztül mindenki feladhatja és átveheti csomagját.
A raktáron lévő termékek esetében a szállítási idő: 2-3 munkanap
* -al (a csillaggal) jelölt termékek jelenleg nincsenek a megrendelni kívánt mennyiségben raktáron, így szállításuk hosszabb időt vehet igénybe: akár 7-8 napos szállítási idő is előfordulhat.

Ezek az időpontok tájékoztató jellegűek, függ a megrendelés napjától, idejétől.

FOXPOST CSOMAGAUTOMATÁK (AUTOMATÁRA TÖRTÉNŐ CSOMAGKÜLDÉS)
A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap a futárra várnod. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni. Csomagodat 14 napon belül a webshop kondíciói szerint visszaküldheted. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával. Az automaták listáját és további információt itt találsz.

 

4. Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

A webshopunkon mindig előre jelezzük, ha valami olyat rendel, ami éppen nincsen a megrendelni kívánt mennyiségben, így még meg tudja változtatni a rendelését. A kosárban is *-gal jelezzük ezeket a termékeket. A megrendelésed összesítéséről azonnal emailt küldünk.A csomagod összeállítása függ attól, hogy mikor érkezett be a rendelésed.A GLS futárszolgálat akkor küldi az első emailjét, amikor már náluk van a csomagod.A GLS által küldött email tartalmaz egy nyomkövetési számot és egy hivatkozást a fuvarozó webhelyére, amely lehetővé teszi a kézbesítés folyamatának követését.A GLS minőségi futárszolgálat a sofőrje a kézbesítés napján telefonon pontosítani fogja a kézbesítés időpontját.

5. Mi a teendő, ha a csomagom sérülten vagy hiányosan érkezik?

Ha azt észleled, hogy a doboz már sérült kézbesítéskor, és törékeny terméket is rendeltél, ami eltörhetett benne, akkor vissza kell utasítanod a csomagot, azaz át se vedd a futártól És küldj részünkre egy emailt, amiben leírod a történteket a info@puremarket.hu-ra címre. Ha csak a csomag átvétele után fedezed fel, hogy az egyik termék törött, vagy kiszakadt vagy egyéb sérülést észlelsz, akkor kérjük, küldj e-mailt és készíts fotókat a sérült áruról a info@puremarket.hu-ra címre.
Vagy keresheti a telefonos ügyfélszolgálatunkat is.

6. Mely országokba történik a kiszállítás?

Magyarországon kívül a következő országokba szállítunk: Németország, Ausztria, Horvátország, Olaszország, Románia, Írország, Svájc, Szlovákia, Szlovénia és Ukrajna. A más országokba történő szállítással kapcsolatos információkért kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@puremarket.hu címen.

 III. Grafikai, kreatív, illusztráció tartalmakról

A megjelenített kép illusztráció is lehet. A dekoráció nem képezi az ajánlat részét. A gyártó előzetes bejelentés nélkül változtathat a terméken, vagy annak csomagolásán. Az esetleges eltérésekből adódó károkért webáruházunk nem vállal felelősséget, de minden esetben törekszik a legpontosabb adatok közlésére, és a vásárló vagy kereskedő korrigálható hibáinak korrekt ügyintézésére. Kérjük, hogy a kiválasztott termék vásárlása előtt tájékozódjon részletesen a vásárlás feltételeiről és a termék elérhetőségéről.

IV. Az elállási jog és az egészségvédelmi és higiéniai termék viszonya

Fontos! A Kék-Lukács termékek egészségvédelmi és higiéniai terméknek minősül. Amennyiben a csomagolás felbontásra került, vagy a kipróbálás jelei látszódnak a terméken, úgy a 14 napos elállási jog érvényét veszíti a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése alapján.

Bármilyen egyéb felmerülő kérdés esetén, keress minket bizalommal:

info@puremarket.hu