Gyakori Kérdések
I. Megrendelés és fizetés
1. Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
Fizethetsz nálunk banki átutalással, vagy bankkártyával a Barion rendszerén keresztül és természetesen utánvétes szállítás esetén készpénzzel vagy ugyancsak bankkártyával a futárnak.
2. Biztonságos az online fizetés?
Igen, a Puremarket webshop egész oldala biztonságos legfőképpen a fizetési oldal.
„Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a Puremarket.hu üzemeltetőihez nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy Barion egyenlegedről fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található 3 számjegyű CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!
A fizetéshez használhatod: Mastercard vagy Maestro, Visa vagy Electron, illetve országonként eltérő módon Amex vagy Diners/Discover bankkártyádat. Ha egy webshopban a fizetési lehetőségek közül a Bariont választod a biztonságos Barion fizetési oldalra jutsz. Ezután ellenőrizd le a vásárlás részleteit (pl. hogy milyen termékeket, szolgáltatásokat fogsz megvásárolni, rendben van-e az ár). Ha mindent rendben találsz, mehet a fizetés. Ha már van Barion tárcád, az e-mail címed és jelszavad segítségével be tudsz lépni, és bankkártyáid egyikéről, vagy előre feltöltött Barion egyenlegedről fizethetsz. Ha még nincs Barion tárcád, akkor bankkártyád adatainak megadásával tudsz fizetni.
II. Szállítás:
3. Milyen szállítási módok közül választhatsz és mennyi a szállítási idő?
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS:
A GLS magas szintű csomagszállítást kínál. Az egyik legnagyobb futárszolgálat az európai piacon, mindez megbízható átfutási idővel és csomagkezeléssel, felhasználóbarát, modern IT-támogatással és rugalmas, egyéni megoldásokkal.
A GLS legnagyobb előnye, hogy mindig az előre leegyeztetett időpontban szállítja le a terméket, és előző nap emailben tájékoztatja a vásárlót a várható szállítási időről.
A raktáron lévő termékek esetében a szállítási idő: 2-3 munkanap
* -al (a csillaggal) jelölt termékek jelenleg nincsenek a megrendelni kívánt mennyiségben raktáron, így szállításuk hosszabb időt vehet igénybe: akár 7-8 napos szállítási idő is előfordulhat.
GLS CSOMAGPONTOKRA is kérheted a rendelésed
Magyarországon többszáz GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók. A GLS CsomagPontok többségében 10.00 és 20.00 óra között vannak nyitva, de sok közülük már korábban is az ügyfelek rendelkezésére áll. Cégek vagy magánszemélyek - a GLS CsomagPontokon keresztül mindenki feladhatja és átveheti csomagját.
A raktáron lévő termékek esetében a szállítási idő: 2-3 munkanap
* -al (a csillaggal) jelölt termékek jelenleg nincsenek a megrendelni kívánt mennyiségben raktáron, így szállításuk hosszabb időt vehet igénybe: akár 7-8 napos szállítási idő is előfordulhat.
Ezek az időpontok tájékoztató jellegűek, függ a megrendelés napjától, idejétől.
4. Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
A webshopunkon mindig előre jelezzük, ha valami olyat rendel, ami éppen nincsen a megrendelni kívánt mennyiségben, így még meg tudja változtatni a rendelését. A kosárban is *-gal jelezzük ezeket a termékeket. A megrendelésed összesítéséről azonnal emailt küldünk.A csomagod összeállítása függ attól, hogy mikor érkezett be a rendelésed.A GLS futárszolgálat akkor küldi az első emailjét, amikor már náluk van a csomagod.A GLS által küldött email tartalmaz egy nyomkövetési számot és egy hivatkozást a fuvarozó webhelyére, amely lehetővé teszi a kézbesítés folyamatának követését.A GLS minőségi futárszolgálat a sofőrje a kézbesítés napján telefonon pontosítani fogja a kézbesítés időpontját.
5. Mi a teendő, ha a csomagom sérülten vagy hiányosan érkezik?
Ha azt észleled, hogy a doboz már sérült kézbesítéskor, és törékeny terméket is rendeltél, ami eltörhetett benne, akkor vissza kell utasítanod a csomagot, azaz át se vedd a futártólÉs küldj részünkre egy emailt, amiben leírod a történteket a info@puremarket.hu-ra címre. Ha csak a csomag átvétele után fedezed fel, hogy az egyik termék törött, vagy kiszakadt vagy egyéb sérülést észlelsz, akkor kérjük, küldj e-mailt és készíts fotókat a sérült áruról a info@puremarket.hu-ra címre.
6. Mely országokba történik a kiszállítás?
Magyarországon kívül a következő országokba szállítunk: Németország, Ausztria, Horvátország, Olaszország, Románia, Svájc, Szlovákia, Szlovénia és Ukrajna. A más országokba történő szállítással kapcsolatos információkért kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@puremarket.hu címen.
Bármilyen egyéb felmerülő kérdés esetén, keress minket bizalommal: